Menu
Nákupný košík

Reklamácia tovaru

Ak je kupujúcim spotrebiteľ, v zmysle zákona, reklamácia sa vybavuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa vrátenia tovaru, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote.

  1. Reklamácie budú vybavené v súlade s obchodnými podmienkami a právnym poriadkom platným v SR.
  2. Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru vykonať jeho kontrolu a o prípadných chybách obratom informovať predávajúceho.
  3. V prípade doručenia zjavne poškodeného balíka, je nutné ho pri doručení s prepravcom skontrolovať a prepravca je povinný spísať "škodový zápis", ktorého kópiu doručte DD PNEU s.r.o.
  4. Oznámenie o reklamácii musí kupujúci urobiť písomnou formou vyplnením nižšie uvedeného formulára. Popíše, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú.
  5. Ak kupujúci zasiela vadný tovar späť, je povinný zaslať tovar tak, ako ho prevzal od predávajúceho, teda v pôvodnom obale alebo obale zodpovedajúcej kvality a to vrátane všetkých súčastí dodávky na adresu DD PNEU s.r.o., Vinohradská 1004, Moravská Nová Ves, Česká republika, 691 55.
  6. Predávajúci neručí za zle zabalené zásielky kupujúcim a obvykle neuznáva záruku u vráteného tovaru poškodeného pri preprave, aj keď sa závada prejavila pred transportom. Na reklamácie chýb spôsobených prepravou tovaru v nedostatočnom obale nebude braný ohľad. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom.
  7. Vrátený tovar neposielajte na dobierku, nebude prevzatý.

Prosím, vyplňte formulár.
Ak ide o POZÁRUČNÝ SERVIS uveďte do čísla objednávky kód - 999

Prosím, vyplňte formulár nižšie. Ak ide o POZÁRUČNÝ SERVIS uveďte do čísla objednávky kód - 999

Informácie o objednávke
Informácia o výrobku / dôvody reklamácie
Captcha